Programy dla firm - InsERT
Jak uchronić się przed oszustwem?

Jak uchronić się przed oszustwem?

05 
listopada
 2025

Klienci zazwyczaj zwracają uwagę, że rozmowa z rzekomym pracownikiem InsERT była podejrzana i nietypowa - nie odpowiadała standardom, a zadawane pytania powodowały dyskomfort. Co zrobić w takiej sytuacji?

 

  • Rozłącz się oraz upewnij, że połączenie faktycznie zostało przerwane.
  • Zadzwoń do InsERT na nr telefonu 71 78 76 100 i przedstaw sytuację.
  • Zgłoś sprawę do InsERT mailowo na adres: iod@insert.com.pl.
  • Zgłoś sprawę organom ścigania, jeśli przekazałeś poufne informacje.

Jeżeli cokolwiek wzbudzi w Tobie choćby najmniejsze podejrzenia - zaufaj intuicji i nie ujawniaj swoich poufnych danych

Zobacz także

Phishing - co to jest?
05 
listopada
 2025

To metoda oszustwa, która polega na wysyłaniu e-maili lub SMS-ów z załącznikami lub z linkami do fałszywych stron internetowych. Wiadomości mają skłonić do kliknięcia w link, otwarcia załącznika albo skorzystania z fałszywej strony internetowej. Następnie wymuszają wpisanie swoich poufnych danych, np. login i hasło dostępowe do programów i usług zakupionych w InsERT.

Co zrobić, jeśli kliknąłem link lub podałem dane logowania?
05 
listopada
 2025

Przedstawiamy kroki, które należy niezwłocznie podjąć w takiej sytuacji.

Dlaczego warto włączyć uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA/MFA)
05 
listopada
 2025

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) lub wieloskładnikowe (MFA) to sposób logowania, który chroni Twoje konto nawet wtedy, gdy ktoś pozna Twoje hasło.

Jak włączyć 2FA/MFA w Koncie InsERT?
05 
listopada
 2025

Aby zwiększyć bezpieczeństwo oraz ochronę swoich danych, zalecamy włączyć w ramach Konta InsERT weryfikację dwuetapową.