Programy dla firm - InsERT

Poniższa tabela przedstawia porównanie funkcjonalności programu Gestor z trzech linii - InsERT GT, InsERT nexo oraz InsERT nexo PRO.

W zestawieniach zastosowano następujące oznaczenia:

  •  "-" - funkcja nie jest realizowana przez program;
  •  "+" - funkcja jest realizowana przez program;
  •  "+/-" - funkcja jest realizowana, ale tylko częściowo;
  •  "*" - funkcja jest realizowana w dodatkach dla InsERT GT (np. PLUS dla InsERT GT,  Sfera dla Subiekta GT).

 

Funkcja

GT

nexo

nexo PRO

Klienci
Podział na firmy, osoby, przedstawicieli, instytucje

+/-

+

+

Przekształcanie typów kontrahentów (np. osobę w przedstawiciela handlowego, osobę w firmę)

-

+

+

Definiowanie struktury organizacyjnej klientów (obsługa centrali i oddziałów)

-

+

+

Możliwość seryjnego dopisywania klientów

-

+

+

Możliwość przypisania wielu opiekunów do klienta oraz obsługa zastępstw nieobecnych opiekunów

-

+

+

Dezaktywowanie i aktywowanie zastępstw dla opiekunów

-

+

+

Obsługa szablonów klienta. Łatwe dodawanie klientów na podstawie własnych, zdefiniowanych szablonów

-

+

+

Możliwość przypisywania per klient wzorców wydruku dokumentów oraz określenia, na jaki adres e-mail i z jakim szablonem ma być wysłana wiadomość z przypisanym wzorcem wydruku

-

+

+
Możliwość ewidencjonowania wielu adresów i danych kontaktowych klienta +/-

+

+
Ewidencjonowanie cech klienta w oparciu o grupy (np. zainteresowania) +/-

+

+
Możliwość ewidencjonowania dat jubileuszowych, rodzaju preferowanego kontaktu, powitania, źródła pozyskania czy istotności klienta +/-

+

+
Obsługa zaawansowanych pól własnych *

-

+

Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portal Podatkowy +/-

+

+

Łatwy podgląd wszystkich czynności, które wykonano w kontekście danego klienta +

+

+

Importowanie i eksportowanie danych klientów (w nexo tylko EPP) +

+/-

+/-

Wywoływanie okna rozmowy Skype lub GG bezpośrednio z programu +

-

-

 Działania

Automatyczna numeracja dla nowo dodanych działań -

+

+

Możliwość ewidencjonowania, którzy klienci i z jakim skutkiem zostali obsłużeni (np. poprzez wykonanie telefonu)

-

+

+

Obsługa rezerwacji zasobów niezbędnych do wykonania danego działania. Rozwiązywanie konfliktów rezerwacji z automatycznym podpowiadaniem innego zasobu tego samego rodzaju

-

+

+
Możliwość rejestracji czasu poświęconego na wykonanie działania - +

+

Możliwość wystawiania komentarzy w dowolnym momencie wykonywania zadania. Wyświetlanie informacji o tym, kto i kiedy dodał dany komentarz

-

+

+

Obsługa akcji automatycznych, zdefiniowanych w działaniu (np. seryjne wystawianie dokumentów, seryjny mailing, seryjna wysyłka SMS). Podsumowanie akcji automatycznej zapisywane w logu akcji, który może być automatycznie wysłany zaraz po jej wykonaniu

-

+

+

Obsługa seryjnego trybu dodawania działań

-

+

+

Możliwość tworzenia szablonów działań, które mogą być przypisane do różnych dokumentów handlowych i asortymentów. Możliwość tworzenia automatycznych działań na podstawie szablonów do wystawianych dokumentów

+

+
Ostrzeganie o absencji (wpisanej w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania

-

+

+

Dziewięć różnych typów działań (w GT brak typów: wiadomość, SMS)

+/-

+

+
Możliwość dodania wielu pracowników do osób zaangażowanych w działanie oraz ustalanie ich uprawnień do tego działania

+/-

+

+

Oznaczanie stopnia wykonania działań za pomocą stopni realizacji oraz postępu prac

+/-

+ +
Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w kolejnych, nowych działaniach

+/-

+

+

Obsługa asortymentu w działaniu oraz możliwość wystawiania dokumentów na podstawie działań

+/-

+

+

Obsługa zaawansowanych pól własnych

*

- +
Kalendarz
Prezentacja działań oraz procesów ofertowych w różnych typach kalendarzy (dzienny, tygodniowy, miesięczny)

-

+

+

Dostępne zbiorcze operacje dla działań i procesów ofertowych

-

+

+

Zasoby

Ewidencjonowanie zasobów, w tym importowanie danych o zasobach z ewidencji księgowych (środki trwałe, elementy wyposażenia, pojazdy)

-

+

+

Możliwość rezerwowania zasobów w ramach planowania działań oraz niepowiązanych z działaniami

-

+

+
Ofertowanie
Osobny dokument, umożliwiający przedstawienie bieżącej oferty dla klienta -

+

+
Możliwość wstawienia wielu wariantów do jednego dokumentu oferty -

-

+
Definiowanie terminu obowiązywania ofert. Możliwość określenia terminu realizacji w formie dni od wystawienia dokumentu lub określenia konkretnej daty -

+

+
Możliwość definiowania różnych form płatności  -

+

+

Fabryczne wzorce wydruku (standardowy wydruk dokumentu oraz wydruk ze zdjęciami asortymentu) -

+

+

Przypisywanie osób zaangażowanych w szansę sprzedaży/proces ofertowy z definiowaniem uprawnień -

+

+

Automatyczne działania do szans sprzedaży/procesów ofertowych

-

+

+

Możliwość śledzenia historii ofert w ramach jednej szansy sprzedaży/procesu ofertowego -

+

+

Dodawanie komentarzy do szans sprzedaży/procesów ofertowych. Możliwość wstawienia komentarzy w dowolnym momencie pracy nad szansą sprzedaży/procesem ofertowym. Wyświetlanie informacji, kto i kiedy dodał dany komentarz

-

+

+

Drukowanie progów cenowych dla asortymentu użytego w ofercie

-

+

+

Obsługa rozbudowanych cenników w ofertach +/-

+

+

Uwzględnianie polityki rabatowej. Możliwość stosowania promocji na użytym asortymencie

+/-

+

+

Możliwość wysyłania wydruków ofert na przeznaczony do tego adres klienta

+/-

+

+
Realizowanie ofert w dokumenty handlowe (wymagana licencja na Subiekta) +/- +

+

Możliwość dodawania rozbudowanych opisów do ofert (obsługiwane formaty RTF i txt.)

+/-

+

+

Obsługa scenariuszy postępowania z podziałem na etapy w szansach sprzedaży/procesach ofertowych

+/-

+

+

Planowanie typów dokumentów handlowych, w jakie ma być realizowana oferta

+/-

+

+

Możliwość podglądu informacji finansowych (koszt, zysk, marża)

+/- 

+

+

Zbiorcza realizacja ofert w dokumenty handlowe

-

+

+

Stosowanie precyzji ceny asortymentu do 6 miejsc po przecinku

-

+

Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila zamiast wysyłania jej w postaci załącznika wiadomości

-

+

+

Zlecenia serwisowe
Obsługa numeracji w zleceniach serwisowych  - + +
Funkcjonalne, podzielone na etapy scenariusze obsługi klienta. Możliwość zaplanowania różnych scenariuszy do poszczególnych napraw - + +
Wystawianie automatycznych działań, wysyłanie automatycznych powiadomień w formie e-mail oraz SMS - + +
Możliwość generowania zleceń serwisowych na podstawie dokumentów sprzedaży (uwzględnianie kodów dostaw z dokumentów) - + +
Możliwość wystawiania komentarzy w dowolnym momencie pracy nad zleceniem serwisowym. Wyświetlanie informacji, kto i kiedy dodał dany komentarz - + +
Fabryczne wzorce wydruku przyjęcia i wydania urządzenia serwisowanego - + +
Obsługa usług materiałowych w zleceniach serwisowych - - +
Szacowanie opłacalności naprawy i zysku dla firmy - + +
Widok powiązanych dokumentów, działań, wiadomości e-mail oraz SMS. Wszystkie powiązania widoczne w jednym miejscu - + +
Wystawianie dokumentów na podstawie zleceń serwisowych - + +

Zaawansowane pola własne zleceń serwisowych i serwisowanych urządzeń

- - +
Klient pocztowy
Obsługa protokołów POP3 i IMAP wraz z funkcją IMAP IDLE

-

+ +

Obsługa hierarchicznych folderów (tworzenie nowych folderów, subskrypcja istniejących)

-

+

+
Funkcjonalny kreator dodawania kont pocztowych wraz z pobieraniem ustawień kont

-

+ +
Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości (dostępne wbudowane języki: polski, angielski, niemiecki, rosyjski)

-

+

+

Opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości (np. obrazków) oraz skryptów zawartych w e-mailach

-

+

+

Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowych

-

+

+

Obsługa załączników (możliwość zapisu załączników z wiadomości bezpośrednio do biblioteki załączników). Weryfikacja na podstawie treści, czy dany e-mail powinien zawierać załącznik 

+/-

+

+

Możliwość podpisywania certyfikatem elektronicznym wiadomości wychodzących

-

+

+

Zarządzanie uprawnieniami do kont pocztowych (usuwanie, przenoszenie, eksport wiadomości, zarządzanie folderami)

-

+

+

Możliwość wykorzystania serwisów chmurowych do wysyłania załączników pocztowych

-

+

+

Wyszukiwanie w treści wiadomości

-

+

+

 Raporty

Przetwarzanie wyników raportów w obiekty systemowe

-

+

+
Uprawnienia do poszczególnych raportów -

+

+
Obsługa raportów własnych użytkownika +

-

+
Ogólne
Biblioteka dokumentów/załączników *

+/-

+

Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS

+

+

+

Flagi własne

*

+/-

+

Pola własne standardowe i zaawansowane  *

-

+

Własne wzorce wydruków +/-

-

+

Sfera *

-

+

Uprawnienia użytkowników organizowane w role -

-

+

Wiele widoków w modułach, definiowanie własnych widoków

-

+/-

+

Łatwe wyszukiwanie poleceń i danych zapisanych w programie -

+

+
Szybkie dodawanie dowolnych dokumentów za pomocą dwuliterowych symboli (mnemoników) -

+

+
Praca kilku programów w jednym oknie aplikacji (multiprogram) -

+

+
Schowek

+

-

-
Brudnopis + -

-

Centralki telefoniczne, obsługa komunikatorów

+

-

-

Dostosowanie intefejsu do indywidualnych wymagań użytkownika (profile interfejsu)

-

+

+