Poniższa tabela przedstawia porównanie funkcjonalności programu Gestor z trzech linii - InsERT GT, InsERT nexo oraz InsERT nexo PRO.
W zestawieniach zastosowano następujące oznaczenia:
- "-" - funkcja nie jest realizowana przez program;
- "+" - funkcja jest realizowana przez program;
- "+/-" - funkcja jest realizowana, ale tylko częściowo;
- "*" - funkcja jest realizowana w dodatkach dla InsERT GT (np. PLUS dla InsERT GT, Sfera dla Subiekta GT).
Funkcja |
GT |
nexo |
nexo PRO |
---|---|---|---|
Klienci | |||
Podział na firmy, osoby, przedstawicieli, instytucje |
+/- |
+ |
+ |
Przekształcanie typów kontrahentów (np. osobę w przedstawiciela handlowego, osobę w firmę) |
- |
+ |
+ |
Definiowanie struktury organizacyjnej klientów (obsługa centrali i oddziałów) |
- |
+ |
+ |
Możliwość seryjnego dopisywania klientów |
- |
+ |
+ |
Możliwość przypisania wielu opiekunów do klienta oraz obsługa zastępstw nieobecnych opiekunów |
- |
+ |
+ |
Dezaktywowanie i aktywowanie zastępstw dla opiekunów |
- |
+ |
+ |
Obsługa szablonów klienta. Łatwe dodawanie klientów na podstawie własnych, zdefiniowanych szablonów |
- |
+ |
+ |
Możliwość przypisywania per klient wzorców wydruku dokumentów oraz określenia, na jaki adres e-mail i z jakim szablonem ma być wysłana wiadomość z przypisanym wzorcem wydruku |
- |
+ |
+ |
Możliwość ewidencjonowania wielu adresów i danych kontaktowych klienta | +/- |
+ |
+ |
Ewidencjonowanie cech klienta w oparciu o grupy (np. zainteresowania) | +/- |
+ |
+ |
Możliwość ewidencjonowania dat jubileuszowych, rodzaju preferowanego kontaktu, powitania, źródła pozyskania czy istotności klienta | +/- |
+ |
+ |
Obsługa zaawansowanych pól własnych | * |
- |
+ |
Pobieranie i weryfikowanie danych klienta z portali: GUS, CEIDG, VIES, Portal Podatkowy | +/- |
+ |
+ |
Łatwy podgląd wszystkich czynności, które wykonano w kontekście danego klienta | + |
+ |
+ |
Importowanie i eksportowanie danych klientów (w nexo tylko EPP) | + |
+/- |
+/- |
Wywoływanie okna rozmowy Skype lub GG bezpośrednio z programu | + |
- |
- |
Działania |
|||
Automatyczna numeracja dla nowo dodanych działań | - |
+ |
+ |
Możliwość ewidencjonowania, którzy klienci i z jakim skutkiem zostali obsłużeni (np. poprzez wykonanie telefonu) |
- |
+ |
+ |
Obsługa rezerwacji zasobów niezbędnych do wykonania danego działania. Rozwiązywanie konfliktów rezerwacji z automatycznym podpowiadaniem innego zasobu tego samego rodzaju |
- |
+ |
+ |
Możliwość rejestracji czasu poświęconego na wykonanie działania | - | + |
+ |
Możliwość wystawiania komentarzy w dowolnym momencie wykonywania zadania. Wyświetlanie informacji o tym, kto i kiedy dodał dany komentarz |
- |
+ |
+ |
Obsługa akcji automatycznych, zdefiniowanych w działaniu (np. seryjne wystawianie dokumentów, seryjny mailing, seryjna wysyłka SMS). Podsumowanie akcji automatycznej zapisywane w logu akcji, który może być automatycznie wysłany zaraz po jej wykonaniu |
- |
+ |
+ |
Obsługa seryjnego trybu dodawania działań |
- |
+ |
+ |
Możliwość tworzenia szablonów działań, które mogą być przypisane do różnych dokumentów handlowych i asortymentów. Możliwość tworzenia automatycznych działań na podstawie szablonów do wystawianych dokumentów |
- |
+ |
+ |
Ostrzeganie o absencji (wpisanej w Ewidencji Czasu Pracy Gratyfikanta nexo) uczestników działania w planowanym terminie działania |
- |
+ |
+ |
Dziewięć różnych typów działań (w GT brak typów: wiadomość, SMS) |
+/- |
+ |
+ |
Możliwość dodania wielu pracowników do osób zaangażowanych w działanie oraz ustalanie ich uprawnień do tego działania |
+/- |
+ |
+ |
Oznaczanie stopnia wykonania działań za pomocą stopni realizacji oraz postępu prac |
+/- |
+ | + |
Tworzenie powiązań przyczynowo-skutkowych poprzez kontynuowanie działań w kolejnych, nowych działaniach |
+/- |
+ |
+ |
Obsługa asortymentu w działaniu oraz możliwość wystawiania dokumentów na podstawie działań |
+/- |
+ |
+ |
Obsługa zaawansowanych pól własnych |
* |
- | + |
Kalendarz | |||
Prezentacja działań oraz procesów ofertowych w różnych typach kalendarzy (dzienny, tygodniowy, miesięczny) |
- |
+ |
+ |
Dostępne zbiorcze operacje dla działań i procesów ofertowych |
- |
+ |
+ |
Zasoby | |||
Ewidencjonowanie zasobów, w tym importowanie danych o zasobach z ewidencji księgowych (środki trwałe, elementy wyposażenia, pojazdy) |
- |
+ |
+ |
Możliwość rezerwowania zasobów w ramach planowania działań oraz niepowiązanych z działaniami |
- |
+ |
+ |
Ofertowanie | |||
Osobny dokument, umożliwiający przedstawienie bieżącej oferty dla klienta | - |
+ |
+ |
Możliwość wstawienia wielu wariantów do jednego dokumentu oferty | - |
- |
+ |
Definiowanie terminu obowiązywania ofert. Możliwość określenia terminu realizacji w formie dni od wystawienia dokumentu lub określenia konkretnej daty | - |
+ |
+ |
Możliwość definiowania różnych form płatności | - |
+ |
+ |
Fabryczne wzorce wydruku (standardowy wydruk dokumentu oraz wydruk ze zdjęciami asortymentu) | - |
+ |
+ |
Przypisywanie osób zaangażowanych w szansę sprzedaży/proces ofertowy z definiowaniem uprawnień | - |
+ |
+ |
Automatyczne działania do szans sprzedaży/procesów ofertowych |
- |
+ |
+ |
Możliwość śledzenia historii ofert w ramach jednej szansy sprzedaży/procesu ofertowego | - |
+ |
+ |
Dodawanie komentarzy do szans sprzedaży/procesów ofertowych. Możliwość wstawienia komentarzy w dowolnym momencie pracy nad szansą sprzedaży/procesem ofertowym. Wyświetlanie informacji, kto i kiedy dodał dany komentarz |
- |
+ |
+ |
Drukowanie progów cenowych dla asortymentu użytego w ofercie |
- |
+ |
+ |
Obsługa rozbudowanych cenników w ofertach | +/- |
+ |
+ |
Uwzględnianie polityki rabatowej. Możliwość stosowania promocji na użytym asortymencie |
+/- |
+ |
+ |
Możliwość wysyłania wydruków ofert na przeznaczony do tego adres klienta |
+/- |
+ |
+ |
Realizowanie ofert w dokumenty handlowe (wymagana licencja na Subiekta) | +/- | + |
+ |
Możliwość dodawania rozbudowanych opisów do ofert (obsługiwane formaty RTF i txt.) |
+/- |
+ |
+ |
Obsługa scenariuszy postępowania z podziałem na etapy w szansach sprzedaży/procesach ofertowych |
+/- |
+ |
+ |
Planowanie typów dokumentów handlowych, w jakie ma być realizowana oferta |
+/- |
+ |
+ |
Możliwość podglądu informacji finansowych (koszt, zysk, marża) |
+/- |
+ |
+ |
Zbiorcza realizacja ofert w dokumenty handlowe |
- |
+ |
+ |
Stosowanie precyzji ceny asortymentu do 6 miejsc po przecinku |
- |
- |
+ |
Możliwość umieszczania oferty w treści e-maila zamiast wysyłania jej w postaci załącznika wiadomości |
- |
+ |
+ |
Zlecenia serwisowe | |||
Obsługa numeracji w zleceniach serwisowych | - | + | + |
Funkcjonalne, podzielone na etapy scenariusze obsługi klienta. Możliwość zaplanowania różnych scenariuszy do poszczególnych napraw | - | + | + |
Wystawianie automatycznych działań, wysyłanie automatycznych powiadomień w formie e-mail oraz SMS | - | + | + |
Możliwość generowania zleceń serwisowych na podstawie dokumentów sprzedaży (uwzględnianie kodów dostaw z dokumentów) | - | + | + |
Możliwość wystawiania komentarzy w dowolnym momencie pracy nad zleceniem serwisowym. Wyświetlanie informacji, kto i kiedy dodał dany komentarz | - | + | + |
Fabryczne wzorce wydruku przyjęcia i wydania urządzenia serwisowanego | - | + | + |
Obsługa usług materiałowych w zleceniach serwisowych | - | - | + |
Szacowanie opłacalności naprawy i zysku dla firmy | - | + | + |
Widok powiązanych dokumentów, działań, wiadomości e-mail oraz SMS. Wszystkie powiązania widoczne w jednym miejscu | - | + | + |
Wystawianie dokumentów na podstawie zleceń serwisowych | - | + | + |
Zaawansowane pola własne zleceń serwisowych i serwisowanych urządzeń |
- | - | + |
Klient pocztowy | |||
Obsługa protokołów POP3 i IMAP wraz z funkcją IMAP IDLE |
- |
+ | + |
Obsługa hierarchicznych folderów (tworzenie nowych folderów, subskrypcja istniejących) |
- |
+ |
+ |
Funkcjonalny kreator dodawania kont pocztowych wraz z pobieraniem ustawień kont |
- |
+ | + |
Sprawdzanie poprawności pisowni w treści wiadomości (dostępne wbudowane języki: polski, angielski, niemiecki, rosyjski) |
- |
+ |
+ |
Opcjonalne blokowanie zdalnej zawartości (np. obrazków) oraz skryptów zawartych w e-mailach |
- |
+ |
+ |
Wystawianie dokumentów na podstawie wiadomości pocztowych |
- |
+ |
+ |
Obsługa załączników (możliwość zapisu załączników z wiadomości bezpośrednio do biblioteki załączników). Weryfikacja na podstawie treści, czy dany e-mail powinien zawierać załącznik |
+/- |
+ |
+ |
Możliwość podpisywania certyfikatem elektronicznym wiadomości wychodzących |
- |
+ |
+ |
Zarządzanie uprawnieniami do kont pocztowych (usuwanie, przenoszenie, eksport wiadomości, zarządzanie folderami) |
- |
+ |
+ |
Możliwość wykorzystania serwisów chmurowych do wysyłania załączników pocztowych |
- |
+ |
+ |
Wyszukiwanie w treści wiadomości |
- |
+ |
+ |
Raporty |
|||
Przetwarzanie wyników raportów w obiekty systemowe |
- |
+ |
+ |
Uprawnienia do poszczególnych raportów | - |
+ |
+ |
Obsługa raportów własnych użytkownika | + |
- |
+ |
Ogólne | |||
Biblioteka dokumentów/załączników | * |
+/- |
+ |
Wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS |
+ |
+ |
+ |
Flagi własne |
* |
+/- |
+ |
Pola własne standardowe i zaawansowane | * |
- |
+ |
Własne wzorce wydruków | +/- |
- |
+ |
Sfera | * |
- |
+ |
Uprawnienia użytkowników organizowane w role | - |
- |
+ |
Wiele widoków w modułach, definiowanie własnych widoków |
- |
+/- |
+ |
Łatwe wyszukiwanie poleceń i danych zapisanych w programie | - |
+ |
+ |
Szybkie dodawanie dowolnych dokumentów za pomocą dwuliterowych symboli (mnemoników) | - |
+ |
+ |
Praca kilku programów w jednym oknie aplikacji (multiprogram) | - |
+ |
+ |
Schowek |
+ |
- |
- |
Brudnopis | + | - |
- |
Centralki telefoniczne, obsługa komunikatorów |
+ |
- |
- |
Dostosowanie intefejsu do indywidualnych wymagań użytkownika (profile interfejsu) |
- |
+ |
+ |