Programy dla firm - InsERT
Raportowanie PRO+

Rozbudowane funkcje, które pozwolą przygotować własne raporty, nie tylko w oparciu o zapytania SQL czy LINQ, ale także z wykorzystaniem intuicyjnego narzędzia.

 

 Dzięki Raportowaniu PRO+ użytkownik może: 

  • dodać własne kolumny do wbudowanych modułów oraz raportów,  
  • zdefiniować raporty własne z pomocą intuicyjnego interfejsu,  
  • wykorzystać raporty sferyczne, np. do komunikacji z zewnętrznymi aplikacjami.

 

Zobacz, jak aktywować moduł Raportowanie PRO+.

 

Własne kolumny

 

Do tej pory w konfiguracjach widoków pod przyciskiem Dodaj własną kolumnę można było dodać kolumnę z raportów SQL, raportów LINQ lub z raportów sferycznych. Teraz można tego dokonać także na podstawie pól znajdujących się w bazie danych, bez konieczności pisania ani jednej linijki kodu. Okno dodawania kolumny zostało rozszerzone o pola z bazy danych. Za pomocą mechanizmu Drag&Drop można łatwo przeciągnąć znalezione pole, dodając w ten sposób kolumnę. Kolumny można tworzyć też poprzez łączenie wielu pól za pomocą operatorów matematycznych i logicznych.

Funkcjonalność umożliwia ponadto tworzenie kolumn za pomocą raportów własnych – sposób ten wymaga znajomości składni zapytań SQL bądź LINQ oraz znajomości struktury bazy danych programu. Po zapisaniu raportu na liście pojawi się nowa kolumna, która jest od razu aktywna.

Tworzenie własnych kolumn jest także możliwe za pomocą sfery – sposób ten wymaga znajomości języków programowania.

 

Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?

Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy programistycznej, jednak w przypadku korzystania z rozwiązań sferycznych może być koniczna pomoc wdrożeniowca.

 

 

 

Własne raporty

 

Możliwość utworzenia własnego raportu, składającego się z wybranych pól danego obiektu, które występują w bazie danych. Po wybraniu typu obiektu (np. Dokument), wyświetla się lista zmiennych z opisami, które go dotyczą, takimi jak adresy kontrahentów, kwoty czy formy płatności. Przy każdym polu znajduje się ikona określająca jego rodzaj – dzięki temu można łatwo odróżniać pola kwotowe od napisów.

Zbudowanie takiego raportu polega na wybraniu konkretnych pól oraz przeciągnięciu ich jako kolumny lub filtry na dostosowany obszar roboczy. Każdą kolumnę oraz filtr można tworzyć na podstawie wielu pól za pomocą prostego edytora wyrażeń. 

Dane można też łączyć ze sobą, używając odpowiednich funkcji agregujących, takich jak liczność elementów, suma, minimum czy maksimum.

 

Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?

Korzystanie z tej funkcjonalności nie wymaga specjalistycznej wiedzy informatycznej.


 

 

 

Raporty Sferyczne

 

Umożliwiają tworzenie zaawansowanych zestawień z dodatkowym wykorzystaniem zewnętrznych źródeł danych. Dzięki temu możliwy jest dostęp do informacji niewidocznych bezpośrednio w programie.

 

Czy do pracy potrzebne jest wsparcie wdrożeniowca/programisty?

Korzystanie z tej funkcjonalności wymaga specjalistycznej wiedzy informatycznej.


 

 

Poznaj moduł Raportowanie PRO+ - zobacz film!

 

 

 

 

Cennik modułu Raportowanie PRO+

 

 

Dla firm

Stanowiska - przedział
Cena
1 1
450
2 4
170
5 10
140
11 20
130
21
100

Dla biur rachunkowych

Liczba paczek - 50 podmiotów
Cena
1 1
300
2 4
200
5 10
120
11 20
100
21
50

ceny zł netto

Przykłady wyliczania ceny

  • Firmy

    Firma posiada licencję na:

    • 7 stanowisk Subiekta nexo PRO,
    • 3 stanowiska Gestora nexo PRO,
    • 3 stanowiska Rewizora nexo PRO,
    • 150 pracowników do Gratyfikanta nexo PRO

    i chce kupić moduł Dokumenty PRO+.

    Koszt zakupu to 760 zł, a w jego skład wchodzi 13 stanowisk w Dokumentach PRO+, czyli:

    • 1 x licencja na jedno stanowisko w cenie 100 zł,
    • 3 x licencja od 2 do 4 stanowisk w cenie 80 zł,
    • 6 x licencja od 5 do 10 stanowisk w cenie 50 zł,
    • 3 x licencja od 11 do 20 stanowisk w cenie 40 zł.

    Cena wyliczana jest za każde stanowisko (a w przypadku Gratyfikanta za każdych 50 pracowników, tzn. 50 pracowników = 1 stanowisko), na którym moduły mogą być wykorzystywane. Wyjątek stanowią użytkownicy korzystający jednocześnie z Subiekta, Gestora, a także Subiekta i Sello NX - w tym przypadku cena będzie kalkulowana z maksimum liczby stanowisk Subiekta, Gestora/Sello NX.


  • Biura rachunkowe

    Biuro posiada licencje na:

    • 100 podmiotów w Rachmistrzu nexo PRO,
    • 50 podmiotów w Rewizorze nexo PRO,
    • 100 podmiotów w Gratyfikancie nexo PRO,
    • 1 stanowisko w Subiekcie nexo PRO,
    • 3 stanowiska w Gestorze nexo PRO

    i chce kupić moduł Dokumenty PRO+.

    Koszt zakupu to 660 zł, a w jego skład wchodzi 250 podmiotów oraz 3 stanowiska w Dokumentach PRO+, czyli:

    • 1 x licencja do 50 podmiotów w cenie 100 zł,
    • 3 x licencja od 100 do 200 podmiotów w cenie 80 zł,
    • 1 x licencja od 250 do 500 podmiotów w cenie 60 zł

    oraz:

    • 1 x licencja na jedno stanowisko w cenie 100 zł,
    • 2 x licencja od 2 do 4 stanowisk w cenie 80 zł.

    Cena jest wyliczana za każde 50 podmiotów, które biuro może obsługiwać w ramach zarejestrowanych licencji czy też rozszerzeń. Jeśli biuro wykorzystuje program nexo PRO na potrzeby własne (np. Subiekta nexo PRO) i aktywuje moduł PRO+, moduł ten będzie rozliczany wg cennika dla firm.

    Uwaga!

    Stanowiska są liczone w przedziałach. Jeśli klient posiada np. 13 stanowisk nexo PRO, stanowiska w nexo PRO+ liczone będą w następujący sposób:

    • 1 stanowisko w pierwszym przedziale,
    • 3 stanowiska w drugim przedziale,
    • 5 stanowisk w trzecim przedziale,
    • 3 stanowiska w czwartym przedziale.

Jak kupić

Firmy


Cena wyliczana jest za każde stanowisko w systemie Insert nexo PRO i pracowników w limicie Gratyfikanta nexo PRO. W jej skład zawsze wchodzą wszystkie stanowiska i pracownicy, których klient posiada w swoich systemach InsERT nexo PRO.


Wyjątek stanowią użytkownicy korzystający jednocześnie z Subiekta, Gestora, a także Subiekta i Sello NX - w tym przypadku cena będzie kalkulowana z maksimum liczby stanowisk Subiekta, Gestora i Sello NX. Np. jeśli firma ma 6 stanowisk Subiekta, 3 stanowiska Gestora, to do ceny całkowitej liczone będzie wyłącznie 6 stanowisk Subiekta. Jeśli firma posiada licencję na 50 pracowników lub więcej w Gratyfikancie, do ceny całkowitej będzie liczone każde 50 pracowników.


Biura rachunkowe


Cena jest liczona za każde 50 podmiotów, które biuro może obsługiwać w ramach zarejestrowanych licencji czy też rozszerzeń.