Rozbudowane funkcje, które pozwolą przygotować własne
raporty, nie tylko w oparciu o zapytania SQL czy LINQ, ale także z
wykorzystaniem intuicyjnego narzędzia.
Dzięki Raportowaniu PRO+ użytkownik może:
- dodać własne kolumny do wbudowanych modułów oraz raportów,
- zdefiniować raporty własne z pomocą intuicyjnego interfejsu,
- wykorzystać raporty sferyczne, np. do komunikacji z zewnętrznymi
aplikacjami.
Zobacz,
jak
aktywować moduł Raportowanie PRO+.
Własne kolumny
Do tej pory w konfiguracjach widoków pod przyciskiem
Dodaj własną kolumnę można było dodać kolumnę z raportów SQL, raportów
LINQ lub z raportów sferycznych. Teraz można tego dokonać także na podstawie pól
znajdujących się w bazie danych, bez konieczności pisania ani jednej
linijki kodu. Okno dodawania kolumny zostało rozszerzone o pola z bazy
danych. Za pomocą mechanizmu Drag&Drop można łatwo przeciągnąć
znalezione pole, dodając w ten sposób kolumnę. Kolumny można tworzyć też poprzez
łączenie wielu pól za pomocą operatorów matematycznych i logicznych.
Funkcjonalność umożliwia ponadto tworzenie kolumn za
pomocą raportów własnych – sposób ten wymaga znajomości składni zapytań
SQL bądź LINQ oraz znajomości struktury bazy danych programu. Po zapisaniu
raportu na liście pojawi się nowa kolumna, która jest od razu aktywna.
Tworzenie własnych kolumn jest także możliwe za pomocą sfery
– sposób ten wymaga znajomości języków programowania.
Własne raporty
Możliwość utworzenia własnego raportu, składającego
się z wybranych pól danego obiektu, które występują w bazie danych. Po
wybraniu typu obiektu (np. Dokument), wyświetla się lista zmiennych z opisami,
które go dotyczą, takimi jak adresy kontrahentów, kwoty czy formy płatności.
Przy każdym polu znajduje się ikona określająca jego rodzaj – dzięki temu można
łatwo odróżniać pola kwotowe od napisów.
Zbudowanie takiego raportu polega na wybraniu konkretnych pól
oraz przeciągnięciu ich jako kolumny lub filtry na dostosowany obszar roboczy.
Każdą kolumnę oraz filtr można tworzyć na podstawie wielu pól za pomocą prostego
edytora wyrażeń.
Dane można też łączyć ze sobą, używając odpowiednich funkcji
agregujących, takich jak liczność elementów, suma, minimum czy maksimum.
Raporty Sferyczne
Umożliwiają tworzenie zaawansowanych zestawień z dodatkowym wykorzystaniem
zewnętrznych źródeł danych. Dzięki temu możliwy jest dostęp do
informacji niewidocznych bezpośrednio w programie.
Poznaj moduł Raportowanie PRO+ -
zobacz film!
Cennik modułu Raportowanie
PRO+
Jak kupić
Firmy
Cena wyliczana jest za każde stanowisko w systemie Insert nexo PRO i pracowników w limicie Gratyfikanta nexo PRO. W jej skład zawsze wchodzą wszystkie stanowiska i pracownicy, których klient posiada w swoich systemach InsERT nexo PRO.
Wyjątek stanowią użytkownicy korzystający jednocześnie z Subiekta, Gestora, a także Subiekta i Sello NX - w tym przypadku cena będzie kalkulowana z maksimum liczby stanowisk Subiekta, Gestora i Sello NX. Np. jeśli firma ma 6 stanowisk Subiekta, 3 stanowiska Gestora, to do ceny całkowitej liczone będzie wyłącznie 6 stanowisk Subiekta. Jeśli firma posiada licencję na 50 pracowników lub więcej w Gratyfikancie, do ceny całkowitej będzie liczone każde 50 pracowników.
Biura rachunkowe
Cena jest liczona za każde 50 podmiotów, które biuro może obsługiwać w ramach zarejestrowanych licencji czy też rozszerzeń.