e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak aktywować Raportowanie PRO+?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Sello NX, Subiekt nexo
Kategoria: PRO+
Rozszerzenie Raportowanie PRO+ umożliwia dodawanie własnych raportów oraz kolumn, co pozwala na prezentację istotnych danych bezpośrednio w programie, do których nie jest wymagana znajomość języków bazodanowych takich jak SQL czy LINQ.
Pole aktywacji funkcjonalności pojawia się przy próbie wykorzystania możliwości w programie, wchodzących w skład rozszerzenia.

Dodatkowo aktywacji rozszerzenia Raportowanie PRO+ można dokonać w konfiguracji licencji oraz w koncie InsERT.
Aktywacja z konfiguracji licencji
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Licencje, odnaleźć Pakiet PRO+ i wybrać Aktywuj.

2. Zaznaczyć Raportowanie PRO+ i jeżeli nie zostało to wykonane wcześniej Zaakceptować regulamin. Zatwierdzić przyciskiem Aktywuj.

Aktywacja z poziomu Konta InsERT
1. Przejść do Moich produktów, a następnie kliknąć Zobacz pełną ofertę Marketu InsERT.

2. Odszukać Pakiet PRO+ i wybrać Dowiedz się więcej.

3. Kliknąć Aktywuj usługę.

4. Zaznaczyć Raportowanie PRO+ i jeżeli nie zostało to wykonane wcześniej Zaakceptować regulamin. Zatwierdzić przyciskiem Aktywuj.

Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
