Dział Opieki Posprzedażnej udziela Specjalistycznej pomocy technicznej w takich obszarach, jak:
- analiza zgłoszonych problemów i/lub naprawa bazy danych;
- cofnięcie aktywacji programów linii InsERT GT lub InsERT nexo;
- przenoszenie bazy danych z jednego programu Insertu do drugiego.
To jest bezpieczne
Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas najważniejsze, dlatego bazy do analizy lub naprawy przyjmujemy wyłącznie za pośrednictwem własnych rozwiązań, eliminując w ten sposób zewnętrzne zagrożenia.
Link do zabezpieczonego hasłem zasobu, na który należy przekazać kopię danych, zostanie wysłany mailem. Hasło do niego otrzymasz w osobnej wiadomości SMS.
Ile to kosztuje
|
|
---|---|
Analiza bazy danych
|
200 zł/1 godzina |
Naprawa bazy danych | wycena indywidualna |
Cofnięcie aktywacji programów linii InsERT GT (do 5 podmiotów) | 200 zł |
Cofnięcie aktywacji programów linii InsERT GT (od 6 do 10 podmiotów) | 400 zł* |
Cofnięcie aktywacji programów linii InsERT GT (powyżej 10 podmiotów) | wycena indywidualna |
Cofnięcie aktywacji programów linii InsERT nexo (do 2 kodów serwisowych) | 200 zł/1 sztuka |
Cofnięcie aktywacji programów linii InsERT nexo (od 3-go do 10-go kodu serwisowego) | 100 zł/1 sztuka* |
Cofnięcie aktywacji programów linii InsERT nexo (powyżej 10 kodów serwisowych) | wycena indywidualna |
Cofnięcie aktywacji programów linii InsERT nexo (zmiana typu podmiotu) | 200 zł/1 baza danych |
*1 zgłoszenie, ceny netto
Niniejsza wiadomość nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.
Uwaga! Pamiętaj, że wykonanie analizy bazy danych nie oznacza jej naprawy. Są to dwie osobne usługi.