e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak włączyć automatyczną wysyłkę e-Faktury do KSeF po wystawieniu dokumentu?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: KSeF
Program Subiekt nexo pozwala na skorzystanie z trzech trybów wysyłki dokumentów do KSeF:
-
automatycznie bezpośrednio po zapisie,
-
ręczne wygenerowanie e-Faktury i jej wysyłka,
-
od wersji 45.0.0 zdefiniowanie automatu wysyłającego e-Faktury (więcej w artykule e-Pomocy technicznej).
Aby skonfigurować system w taki sposób, aby po wystawieniu dokumentu automatycznie wysyłał e-Fakturę do KSeF, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry KSeF, następnie kliknąć Popraw.

2. Przejść na zakładkę Wysyłka (Sprzedaż), a następnie ustawić opcję Generuj e-Faktury na Automatycznie przy zapisie.
W tym miejscu można także określić, czy po wygenerowaniu faktura ma zostać wyświetlona, automatycznie wysłana, a także czy po jej wysłaniu program powinien oczekiwać na nadanie numeru KSeF. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących obsługi KSeF w programie Subiekt nexo.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
