Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak włączyć automatyczną wysyłkę e-Faktury do KSeF po wystawieniu dokumentu?

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: KSeF

​Program Subiekt nexo pozwala na skorzystanie z trzech ​trybów wysyłki dokumentów do KSeF:

  • automatycznego bezpośrednio po zapisie,

  • ręczne wygenerowanie e-Faktury i jej wysyłka

  • od wersji 45.0.0 zdefiniowanie automatu wysyłającego e-Faktury (więcej w innym artykule e-Pomocy technicznej​).

Aby skonfigurować system w taki sposób, aby po wystawieniu dokumentu automatycznie wysyłał e-Fakturę do KSeF, należy:

1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry KSeF, następnie kliknąć Popraw.

 

2. Na zakładce Wysyłka (Sprzedaż) parametr Generuj e-Faktury ustawić na Automatycznie po zapisie, następnie ustalić, czy Po wygenerowaniu ma zostać Pokazana e-Faktura, opcję Wysyłaj dokument ustawić na Automatycznie i określić, czy Po wysłaniu system ma Oczekiwać na nadanie numeru KSeF, czy ma zostać Pobrany później.

 

Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących obsługi KSeF w programie Subiekt nexo.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki