e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy III – Zmiana stopnia realizacji działania
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Pracownik otrzymuje zadanie obdzwonienia klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Podczas rozmowy pracownik proponuje przesłanie nowej oferty mebli biurowych.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego III – Spis treści.
Po obdzwonieniu wszystkich klientów i zakończeniu rejestracji pracy pracownik ustawia status na zakończony. Aby odwzorować powyższe działania w programie, należy
1. Ponownie zaznaczyć Działanie typu Telefon, rozwinąć górne menu Zbiorczo i wybrać Zmień stopień realizacji.

2. Wybrać Wykonany i zatwierdzić przyciskiem Zmień.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Utworzenie wzorca wiadomości e-mail
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
