e-Pomoc techniczna
Sklep meblowy III – Planowanie działania przypominającego o kontakcie z klientami z wcześniej wygenerowanego zestawu
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Pracownik otrzymuje zadanie obdzwonienia klientów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Podczas rozmowy pracownik proponuje przesłanie nowej oferty mebli biurowych.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego III – Spis treści.
Pracownik generujący działanie typu telefon do klienta podłącza do niego wcześniej utworzony dynamiczny zestaw klientów i określa jego parametry. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Działania, rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać Telefon.

2. Na zakładce Podstawowe rozwinąć menu kolumny Nazwa w sekcji Klienci i wybrać Wstaw z zestawu.

3. Wybrać wcześniej utworzony Zestaw klientów i kliknąć OK.

4. Uzupełnić formularz zakładki Podstawowe i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Wykonanie zaplanowanego działania kontaktu z klientami
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
