Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak ustawić, żeby po zapisaniu inwentaryzacji zbiorczej wyświetlał się raport o pominiętych towarach?

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Dokumenty, Inwentaryzacja, Konfiguracja, Magazyn, Parametry

​W celu ustawienia w programie Subiekt GT, żeby po zapisaniu inwentaryzacji cząstkowej wyświetlał się raport o towarach, które są na stanie, ale nie zostały ujęte w inwentaryzacji cząstkowej, należy:

1. Z listy modułów wybrać AdministracjaParametry, a z listy parametrów Inwentaryzacja cząstkowa.


2. W oknie, które się wyświetli przejść na zakładkę Inne, i zaznaczyć opcję Pokazuj raport o pominiętych towarach. Jeżeli raport ma być dodatkowo uzupełniony o towary, które nie są na stanie zaznaczyć Wyświetlaj również towary o stanie zerowym. Zmiany zapisać przyciskiem OK.


Temat ​​należy do ​Parametrów inwentaryzacji zbiorczej​​​​​​​.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki