Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Jak włączyć pokazywanie podsumowania w zawartości inwentaryzacji zbiorczej?

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja, Parametry

​W celu ustawienia w programie Subiekt GT pokazywania podsumowania podczas wystawiania, przeglądania, czy poprawiania inwentaryzacji zbiorczej należy:

1. Z listy modułów wybrać Administracja – Parametry, a z listy parametrów Inwentaryzacja zbiorcza.


2. W oknie, które się wyświetli przejść na zakładkę Inne i zaznaczyć opcję Pokaż podsumowanie w zawartości dokumentu. Zmiany zapisać przyciskiem OK.


Temat ​​należy do ​Parametrów inwentaryzacji zbiorczej​​​​​​​.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki