Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak wysyłać automatyczne odpowiedzi na zapytanie o dostępność i cenę towaru?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Asortyment, Poczta elektroniczna, Rozwiązania sferyczne

UWAGA!!! Poniższy artykuł przedstawia konfigurację zaawansowanych funkcji programu. Instrukcja przeznaczona jest dla zaawansowanych użytkowników posiadających wiedzę programistyczną z języka .NET. W razie problemów prosimy o kontakt z naszymi lokalnymi serwisantami w celu konfiguracji.​


Program Gestor nexo PRO umożliwia wysyłanie automatycznych odpowiedni na zapytanie o dostępność i cenę towaru. Jednym z rozwiązań umożliwiających wykonywanie powyższej akcji jest plugin autoresponder mailowy, który oparty jest o mechanizm reguł wiadomości pocztowych. Po skonfigurowaniu pluginu program automatycznie będzie informował klientów o dostępności i cenie netto interesujących ich towarów. Warunkiem do poprawnego działania autorespondera jest wpisanie w temacie wiadomości symboli asortymentu rozdzielone znakami średnika oraz bez spacji pomiędzy średnikiem a kolejnym symbolem asortymentu.

W celu skorzystania z autorespondera mailowego należy:

1. Pobrać i rozpakować SDK (dostępne tutaj), następnie korzystając z instrukcji – AutoresponderMailowy.txt – dostępnej w folderze Przykłady – AutoresponderMailowy, należy przygotować projekt w środowisku .NET i prawidłowo go skompilować.

 

2. Po skompilowaniu należy uruchomić Program Serwisowy i połączyć się z serwer SQL, na którym pracuje oprogramowanie.

 

3. Kliknąć górne menu Narzędzia – Spakuj rozwiązanie własne.

 

4. W zakładce Źródło kliknąć Wybierz i wskazać lokalizację skompilowanego rozwiązania.

 

5. W zakładce Manifest usunąć tekst z pola Do produktu, dzięki temu stworzone rozwiązanie będzie działało także po każdej aktualizacji programu do nowej wersji, następnie przejść kolejne kroku kreatora klikając Dalej.

 

6. Na zakładce Podsumowania kliknąć Spakuj.

 

7. Zostanie wyświetlone potwierdzenie wygenerowania pakietu z rozszerzeniem .mpkg we wskazanym folderze.

 

8. Kolejnym krokiem jest instalacja rozwiązania w bazie dystrybucyjnej InsERT_Launcher. W tym celu w programie serwisowym należy z górnego menu Widok wybrać Pokaż bazy – nexo oraz InsERT_Launcher.

 

9. Zaznaczyć bazę InsERT_Launcher, następnie kliknąć górne menu Podmiot – Binaria.

 

10. Kliknąć Wyślij z tego komputera na serwer.

 

11. Wskazać utworzony pakiet instalacyjny.

 

12. Po poprawnym dodaniu pakietu należy zaznaczyć podmiot, do którego ma zostać przypisane rozwiązanie, następnie kliknąć górne menu Pomiot – Szczegóły.

 

13. W oknie Szczegółów podmiotu wybrać Dodaj.

 

14. Wybrać zainstalowany pakiet w bazie dystrybucyjnej i kliknąć Podłącz.

 

15. Ponownie uruchomić podmiot Gestora nexo PRO i przejść do modułu Konfiguracja – Reguły wiadomości i kliknąć Dodaj – Reguła wiadomości pocztowych.

 

16. Wpisać Nazwę, wybrać Konto pocztowe, Kierunek ustawić na Przychodzące, zaznaczyć opcję Wykonywana automatycznie, parametr Stosuj regułę, gdy ustawić według własnych preferencji (należy pamiętać, że wybranie opcji Bezwarunkowo spowoduje, że autoresponder będzie uruchamiany dla każdej otrzymanej wiadomości pocztowej, dlatego ten sposób zalecany jest tylko dla poczty, która została utworzona wyłącznie dla zapytań o ceny i dostępność towarów). W polu czynności kliknąć Dodaj i wybrać z listy utworzony plugin, który będzie realizował automatyczną wysyłkę odpowiedzi na zapytania od klientów. Dodatkowo ustawić Próg ceny towarów, gdy cena asortymentu, o który zapyta klient, przekroczy wprowadzoną wartość oraz wybrać Kategorię, do której ma zostać przypisane działanie. Po odpowiednim skonfigurowaniu Zapisać regułę.

 

Od teraz program automatycznie będzie informował klientów o dostępności i cenie netto interesujących ich towarów.

 

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki