e-Pomoc techniczna
Rewizor GT – Jak dodać rejestr księgowy?
Program: InsERT GT, Rewizor GT
Kategoria: Dekretacja dokumentów, Dokumenty księgowe, Słowniki
Rejestry księgowe to podstawowy słownik programu i są odpowiednikiem segregatorów grupujących poszczególne dowody. Aby dodać rejestr księgowy, należy:
1. Przejść do modułu Administracja – Słowniki i wybrać z listy Rejestry księgowe.

2. W oknie Rejestry księgowe wybrać Dodaj.

3. Zakładka Podstawowe jest podzielona na poszczególne sekcje, zawiera ogólne informacje o rejestrze, a obowiązkowe dane do uzupełnienia to Symbol i Nazwa.
-
Symbol – trzyliterowy symbol rejestru. Od tego symbolu będzie zaczynał się każdy numer dekretu w danych rejestrze. Symbol rejestru musi być unikalny.
-
Nazwa – Nazwa rejestru
W sekcji Domyślna waluta dekretów można ustalić domyślną walutę nowo wprowadzanych dekretów w rejestrze oraz to, w jaki sposób ma być pobierany domyślny kurs waluty dla dekretu.
W sekcji Dane VAT można ustalić, czy nowo wprowadzane dekrety w rejestrze mają być powiązane z zapisami w ewidencji VAT sprzedaży lub zakupu oraz wybrać ewidencję dla powiązanego zapisu.
W sekcji Dane dekretu można ustalić domyślny rodzaj dowodu oraz opis dekretu dla nowo dodanego dekretu w rejestrze.

4. Zakładka Dodatkowe umożliwia wprowadzenie dodatkowych uwag o danym dokumencie księgowym. Wprowadzone zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
