Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak usunąć powitania klientów?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja, Parametry

Słownik powitań klientów zawiera teksty powitań, jakie mogą być stosowane w autotekstach wiadomości e-mail. Standardowo w systemie zdefiniowano kilka podstawowych powitań, a użytkownik może tworzyć kolejne oraz edytować i usuwać te już istniejące. Aby usunąć autotekst powitania klientów, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Powitania klientów, zaznaczyć wybrany autotekst, a następnie z górnego menu wybrać Usuń.


2. Zatwierdzić wykonanie operacji przyciskiem Usuń.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki