Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

zarezerwuj.pl – Jak skonfigurować powiadomienia o odwołaniu rezerwacji dla pracowników?

Program: zarezerwuj.pl

Kategoria: Konfiguracja, Pracownicy

​Powiadomienia dla pracowników usprawniają realizację usług i pozwalają na natychmiastową reakcję na zarezerwowane usługi, a usługa jest bezpłatna i w pełni konfigurowalna. 

Powiadomienia o odwołaniu rezerwacji będą przydatne dla pracowników w celu dostosowania grafiku i godzin dostępności. Aby dostosować treść i warunki wysyłki powiadomienia e-mail o odwołaniu rezerwacji, należy:

1. Przejść do menu Ustawienia - Powiadomienia e-mail.



​2. Na zakładce Powiadomienia dla pracowników wybrać przycisk edytuj przy powiadomieniu o odwołaniu rezerwacji.



​3. W oknie edycji treści powiadomienia istnieje możliwość edycji tematu i treści wiadomości.

Dla edycji treści udostępniono autoteksty, czyli zmienne, które wstawia się do edytowanej treści e-maila, a podczas wysyłania wiadomości zostają one zamieniane na rzeczywiste dane, ułatwiające dostosowanie wiadomości do danych klienta i przesłaniu szczegółowych informacji dotyczących rezerwacji. Użytkownikowi udostępniono następujące pola automatyczne:

  • data ​- dzień zarezerwowanego terminu

  • godzina - godzina zarezerwowanego terminu

  • klient - dane klienta (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail)

  • nazwa firmy - nazwa publiczna pobierana z danych firmy

  • pola dodatkowe - dodatkowe informacje zgodne z konfiguracją i wymaganiami pól dodatkowych

  • terminarz - nazwa terminarza z formularza rezerwacji

  • usługa - nazwa zarezerwowanej usługi

  • zasób - nazwa zarezerwowanego zasobu.

Do treści wiadomości istnieje również możliwość dołączenia obrazu. Aktualne zmiany prezentowane są poniżej w podglądzie przykładowej wiadomości. Zmiany zapisać przyciskiem Zatwierdź.



Standardowo powiadomienia są wysyłane na adresy e-mail pracowników (zasobów).

Aby powiadomienia były wysyłane na jeden, wspólny adres ogólny, należy zaznaczyć opcję Wysyłaj na ogólny adres e-mail i wprowadzić adres e-mail powyżej. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zaktualizuj.




Powiązane tematy e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki