Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać załącznik powiązany z adresem do wiadomości e-mail?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Poczta elektroniczna

Od wersji 35.0.0 InsERT nexo możliwe jest dodawanie załączników powiązanych z adresem e-mail klienta. Funkcjonalność ta pozwala wskazać ponownie załącznik, który był już kiedyś wykorzystany w kontekście danego klienta. Jest to opcja przydatna w momencie, gdy np. klient prosi o ponowne przesłanie dokumentu, który otrzymał jakiś czas temu. Aby dodać załącznik powiązany z adresem do wiadomości, należy:

1. W oknie generowania wiadomości wybrać górne menu Załączniki ​ Dodaj załączniki powiązane z adresem.


2. Z okna wybrać załącznik i zatwierdzić przyciskiem Wybierz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki