e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak ustawić domyślną formę wysyłanych powiadomień po akceptacji/odrzuceniu zgłoszenia serwisowego?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Dzięki udostępnionemu linkowi klient może śledzić postęp zlecenia serwisowego. Podczas przyjmowania/odrzucania zgłoszenia użytkownik może skonfigurować na stałe sposób wysyłania powiadomień. Konfiguracja ta dostępna jest również w parametrach, aby dokonać w niej zmian, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Parametry zleceń serwisowych online i kliknąć Popraw.

2. Jeżeli okno ma się wyświetlać po każdej akceptacji/odrzuceniu zgłoszenia, w sekcji Pokaż parametry ustawić Tak. W przeciwnym wypadku wprowadzić preferowane ustawienia wiadomości e-mail i SMS, a następnie kliknąć Zapisz.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
