Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo – Jak dodać kolumnę z kartoteką księgową w planie kont?

Program: InsERT nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Personalizacja

​W wersji 29.0.0. programu Rewizor nexo dodano możliwość włączenia kolumny z kartoteką księgową w widoku plan kont z elementami kartotek. W tym celu należy:
1. Wejść do modułu Plan kont, przejść na zakładkę Plan kont z elementami kartotek, kliknąć "zębatkę" i wybrać opcję Konfiguracja widoku.


2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć w sekcji Lista kolumn kolumnę Kartoteka. Zmiany zapisać przyciskiem OK.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki