e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Aktywacja Portalu Biura
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Portal Biura
Kompleksowa instrukcja uzyskania dostępu do Portalu Biura udostępniona została na witrynie Tutoriale InsERT – przewodniki krok po kroku.
Programy linii InsERT nexo pozwalają na korzystanie z Portalu Biura, do którego przesyłane są niezbędne informacje dla klienta. W celu aktywacji należy:
1. Podłączyć Konto InsERT. Informację, jak to zrobić można znaleźć tutaj.
2. Przejść do modułu Portal Biura, a następnie wybrać przycisk Aktywuj raporty lub Aktywuj dokumenty.
3. Zalogować się do Konta InsERT.
4. Zapoznać się i zaakceptować regulamin, następnie kliknąć Aktywuj usługę.
5. Zamknąć okno wyświetlone okno potwierdzające aktywację usługi.
Po aktywacji Portalu Biura istnieje możliwość wysyłki zaproszenia do klienta do korzystania z Portalu Biura. Informację, jak to zrobić można znaleźć tutaj.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Biura.