e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Jak zaprosić klienta do korzystania z Portalu Biura?
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Portal Biura
Programy linii nexo umożliwiają zaproszenie klienta do korzystania z Portalu Biura, gdzie będzie miał wgląd do najważniejszych informacji wprowadzonych do systemu.
Uruchomienie usługi Portalu Biura zostało szczegółowo opisane w formie przewodnika krok po kroku na witrynie Tutoriale InsERT.
W tym celu należy:
1. Aktywować Portal Biura. Informację, jak to zrobić można znaleźć tutaj.
2. Przejść do modułu Portal Biura, następnie w sekcji Zarządzanie usługami dla klienta biura kliknąć Zarządzaj.
3. Zaznaczyć opcję Udostępnij usługę Raporty, następnie wprowadzić Adres e-mail, na który zostanie wysłane zaproszenie do korzystania z udostępnionej usługi (domyślnie podpowiada się adres e-mail wprowadzony w danych mojej firmy). Zatwierdzić przyciskiem OK.
4. Zostanie wyświetlone potwierdzenie udostępnienia usługi.
Po zakończonym procesie pojawi się dodatkowa zakładka – Raporty. Z jej poziomu istnieje możliwość, aby przesłać raporty do Portalu Biura. Informację, jak to zrobić można znaleźć tutaj.
Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Biura.