e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Aktywacja Portalu Biura - Raporty
Program: InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Komunikacja, Portal Biura
Programy linii InsERT nexo pozwalają na korzystanie z Portalu Biura - Raporty, do którego przesyłane są niezbędne informacje dla klienta. W celu aktywacji należy:
1. Podłączyć Konto InsERT zgodnie z tematem e-Pomocy technicznej InsERT nexo – Jak podłączyć Konto InsERT do programu?
2. Przejść do modułu Portal Biura - Raporty i kliknąć Aktywuj usługę raporty.

3. Zaakceptować regulamin i zatwierdzić przyciskiem Aktywuj.

4. Po aktywacji usługi Raporty InsERT nexo kliknąć Zamknij.

Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących podstawowych zagadnień z obsługi Portalu Biura.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
