e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać opis problemu do zleceń serwisowych w programie ?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Słownik ewidencjonuje treści opisów problemów przedstawionych przez klientów. Będą one wykorzystywane podczas wystawiania zleceń serwisowych. Aby dodać opis problemu do zleceń serwisowych, należy:
1. Przejść do konfiguracji Opis problemu do zleceń serwisowych.

2. Wybrać z górnego menu opcję Dodaj.

3. Każdy z opisów powinien mieć nadaną nazwę, można również wpisać jego treść (w granicy 4000 znaków). Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
