e-Pomoc techniczna
Jak dodać status naprawy zlecenia serwisowego w programie Gestor nexo?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Status umożliwia określenie, czy i w jaki sposób zakończyła się naprawa. W parametrach zleceń serwisowych można zdecydować, aby określanie statusu naprawy było obowiązkowe dla zleceń zakończonych, których etap ma stan Zakończone. Aby dodać status naprawy zlecenia serwisowego, należy:
1. Przejść do konfiguracji statusów napraw.

2. Wybrać z górnego menu opcję Dodaj.

3, Uzupełnić nazwę i zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
