Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak dodać status naprawy zlecenia serwisowego w programie Gestor nexo?

Ostatnia modyfikacja: 07.04.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Zlecenia serwisowe

Status umożliwia określenie, czy i w jaki sposób zakończyła się naprawa. W parametrach zleceń serwisowych można zdecydować, aby określanie statusu naprawy było obowiązkowe dla zleceń zakończonych, których etap ma stan Zakończone. Aby dodać status naprawy zlecenia serwisowego, należy:

1. Przejść do konfiguracji statusów napraw.


2. Wybrać z górnego menu opcję Dodaj.


3, Uzupełnić nazwę i zatwierdzić zmiany przyciskiem Zapisz.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć