e-Pomoc techniczna
Jak określić domyślny scenariusz obsługi klienta na zleceniu serwisowym w programie Gestor nexo?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Pole Domyślny scenariusz obsługi klienta pozwala wybrać dla zlecenia serwisowego domyślny scenariusz obsługi klienta, który będzie widoczny podczas dodawania nowego zlecenia w polu Scenariusz. Pole to dotyczy klientów, którzy w formatce klienta, na zakładce CRM nie mają ustawionego domyślnego, indywidualnego scenariusza.
Aby określić domyślny scenariusz obsługi klienta na zleceniu serwisowym, należy:
1. Przejść do konfiguracji parametrów zleceń serwisowych.

2. Wybrać z listy rozwijanej Domyślny scenariusz obsługi klienta.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
