Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Jak włączyć wymóg określenia statusu naprawy po zakończeniu zlecenia serwisowego w programie Gestor nexo?
Ostatnia modyfikacja: 30.03.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Aby włączyć wymóg określenia statusu naprawy po zakończeniu zlecenia serwisowego, należy:
1. Przejść do konfiguracji parametrów zleceń serwisowych.
2. Zaznaczyć Wymagaj statusu naprawy, gdy zlecenie jest zakończone.
3. Wybrać domyślny status z listy rozwijanej. Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
