e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać komentarz do zlecenia serwisowego?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Komentarze w zleceniu serwisowym pozwalają na komunikację między różnymi działami / pracownikami w obrębie danego zlecenia. Dzięki stabilnemu przepływowi informacji można uniknąć pomyłek i wprowadzać dane istotne dla pracownika. Komentarz można wprowadzić na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zaznaczenie zlecenia serwisowego i wykorzystanie górnego menu Operacje – Dodaj komentarz.
Drugą opcją jest edycja samego zlecenia, wewnątrz którego na zakładce Przebieg można podejrzeć wszystkie komentarze związane z zamówieniem, oraz dodawać nowe komentarze.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
