Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak wydrukować potwierdzenie wydania sprzętu?
Ostatnia modyfikacja: 21.07.2022
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Wydruki, Zlecenia serwisowe
Gestor nexo umożliwia wydruk potwierdzenia do wydania sprzętu. Potwierdzenie takie składa się z danych klienta, rodzaju wykonanej usługi, daty wydania, opisu końcowego i daty gwarancji. Aby wydrukować takie potwierdzenie, należy uzupełnić zakładkę Wydanie w samym zleceniu, a następnie w module z górnego menu wybrać Operacje – Drukuj – Drukuj potwierdzenie wydania sprzętu.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
