e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak wydrukować naklejki dla klientów zleceń serwisowych?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Gestor nexo umożliwia wydruk naklejek dla klientów zleceń serwisowych zgodnie z utworzonym wcześniej szablonem. Aby utworzyć szablon, a następnie wydrukować naklejki, należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Naklejki i na zakładce Szablony wybrać opcję Dodaj – Szablon naklejek.

2. Wprowadzić nazwę szablonu i odpowiedni układ naklejek predefiniowany lub własny (aby wprowadzić własny, należy odznaczyć opcję Układ predefiniowany) w dolnej części okna. Dodatkowo jako Typ kartoteki należy ustawić Klienci.

3. Na zakładce Zawartość naklejki wprowadzić na szablon wybrane treści z sekcji Dostępne pola i zapisać.

4. Przejść do modułu Obsługa klienta – Zlecenia serwisowe, zaznaczyć wybrane zlecenie i z górnego menu wybrać Operacje – Drukuj – Drukuj naklejki dla klientów.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
