e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak włączyć wyświetlanie komentarzy po zakończeniu zlecenia serwisowego?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja, Zlecenia serwisowe
Moduł Zleceń serwisowych został przygotowany z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz sms w łatwy sposób kontaktować się z klientami.
Aby włączyć wyświetlanie komentarzy po zakończeniu zlecenia serwisowego, należy:
1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Parametry zleceń serwisowych, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Popraw.
2. Zaznaczyć opcję Pokazuj komentarz po zakończeniu zlecenia i zatwierdzić wybór przyciskiem Zapisz.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
