Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak realizować oferty?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja, Oferty

​Gestor nexo umożliwia realizacje wcześniej stworzonych Ofert na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest realizacja we wcześniej zdefiniowany dokument. Domyślne dokumenty realizujące ofertę określa się w konfiguracji Typy dokumentów. Aby do niej przejść, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu, w wyszukiwarce wpisać Typy dokumentów, wejść w wyszukany modułu, zaznaczyć Oferta i kliknąć górne menu Popraw.

 

2. W sekcji Podstawowe określić:

  • Typ zamówienia.
  • Typ wydania.
  • Typ zaliczki.
  • Dokument finalny.

 

Dzięki powyższemu określeniu domyślnych dokumentów realizujących można każdy z dokumentów typu Oferta realizować wybranymi dokumentami. W tym celu należy przejść do modułu Oferty, zaznaczyć ofertę, która będzie zrealizowana określonym dokumentem, rozwinąć górne menu Zrealizuj i wybrać jedną z dostępnych opcji.

 

Drugim sposobem realizacji oferty jest opcja Zrealizuj jako, pozwalająca wybrać, którym dokumentem zostanie zrealizowana Oferta. Aby skorzystać z opcji Zrealizuj jako, należy w module Oferty zaznaczyć ofertę, rozwinąć górne menu Zrealizuj jako i wybrać jeden, z dostępnych dokumentów.


​Artykuł należy do Zbioru zagadnień​​​ związanych z Ofertami​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki