Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak określić domyślny typ zamówienia (zamówienie od klienta lub pro forma) po realizacji oferty jako zamówienie?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja, Oferty

​​

W programie Gestor nexo istnieje możliwość wcześniejszej parametryzacji tego, co ma się dziać z dokumentem w określonej sytuacji. Ustawienia te znajdują się w konfiguracji o nazwie Typy dokumentów.

Jedną z wielu możliwości, które oferuje konfiguracja Typy dokumentów, jest możliwość określenia domyślnego typu zamówienia po realizacji oferty w zamówienie. W tym celu należy:

1. Otworzyć konfigurację Typy dokumentów wpisując jej nazwę w lewym, górnym rogu programu i wybierając z listy wyszukanych modułów, zaznaczyć odpowiedni typ dokumentu (w tym przypadku Oferta), po czym kliknąć górne menu Popraw.

 

2. Z listy rozwijalnej Typ zamówienia wybrać jedną, z dostępnych opcji:

  • Faktura pro forma

  • Zamówienie od klienta.

Zmiany należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


​Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej związanych z ofertami​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki