Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak włączyć przechowywanie załączników wiadomości w chmurze?

Ostatnia modyfikacja: 04.11.2022

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Konfiguracja, Poczta elektroniczna

​Program Gestor nexo posiada możliwość automatycznego wysyłania załączników z wiadomości e-mail​ do chmury DropBox lub Google Drive. W celu jego uruchomienia należy:

1. W wyszukiwarce wpisać Parametry klienta poczty, następnie kliknąć górne menu Popraw.

 

2. W sekcji Współdzielenie załączników parametr Proponuj współdzielenie załączników ustawić na Tak, zawsze ​lub Tak, a następnie określić wielkość załączników oraz serwis przechowywania, po czym zalogować się do odpowiedniego serwisu.

 


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć