Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać i skonfigurować cennik dodatkowy?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Polityka cenowa

​Cenniki dodatkowe w systemie Gestor nexo służą do uzupełnienia oferty cenowej cennika głównego, celem ustalenia innej ceny wybranego asortymentu w przedziale czasowym dla wybranych kontrahentów. Można je edytować, jak i tworzyć nowe. Aby dodać cennik, należy przejść do modułu Cenniki, kliknąć górne menu Dodaj, po czym wybrać Kreator nowego cennika.

 

W oknie Kreator nowego cennika można w pełni skonfigurować nowo tworzony cennik dodatkowy. Konfiguracja cennika dodatkowego odbywa się w następujących krokach:

1. Rodzaj cennika - pozwalający na wybór, czy stworzony cennik ma być cennikiem Głównym, czy Dodatkowym. W tym przypadku należy wybrać Cennik dodatkowy.

 

2. Wariant cennika - gdzie można wybrać jeden z trzech następujących opcji:

  • Uzupełniający do cennika głównego - pozwala zdefiniować czasową lub stałą obniżkę cen sprzedaży na podstawie cen z cennika głównego dla wszystkich klientów na wybrany asortyment. Więcej o nim można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
  • Indywidualny dla klienta - pozwala wykorzystać ceny indywidualne dla klienta/grupy klientów na wybrany asortyment. Więcej o nim można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
  • Zaawansowany - pozwala wygenerować wybrane pozycje asortymentu wg własnych parametrów. Więcej o nim można przeczytać w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki