e-Pomoc techniczna
Gratyfikant GT – Jak stworzyć listę płac z datą rozwiązania umowy o pracę rozliczającą ekwiwalent za niewykorzystany urlop?
Program: Gratyfikant GT, InsERT GT
Kategoria: Umowy o pracę, Wynagrodzenia
Aby wprowadzić do programu listę płac rozliczającą ekwiwalent za niewykorzystany urlop z datą wypłaty odpowiadającą dacie rozwiązania umowy, należy:
1. Wprowadzić do programu ekwiwalent za niewykorzystany urlop. Temat e-Pomocy technicznej opisujący jak to zrobić dostępny jest tutaj.
2. Z listy modułów wybrać Płace – Wypłaty, a następnie Dodaj listę płac – Wg definicji w umowie.
3. W następnym kroku można wybrać definicję listy płac, która ustawi domyślną datę, numer i nazwę LP oraz umożliwi automatyczne wczytanie wszystkich związanych z nią definicji wypłat. Możliwe jest również wybranie opcji brak, co spowoduje, że trzeba będzie wprowadzić wszystkie te parametry ręcznie. Po dokonaniu wyboru kliknąć przycisk OK.
4. Wybrać Miesiąc listy płac oraz wprowadzić Datę wypłaty odpowiadającą dacie rozwiązania umowy. Następnie wprowadzić Nazwę Listy płac, numer oraz kategorię. Jeżeli w poprzednim kroku została wybrana definicja listy płac, to te pola powinny być wypełnione wg definicji. Po wprowadzeniu wszystkich danych kliknąć Dalej.
5. Dodać pracownika (lub pracowników), którzy będą uwzględnieni na liście płac, używając przycisku Dodaj. Wypłatę wyliczyć klikając przycisk Zakończ.