e-Pomoc techniczna
Jak wysłać korektę deklaracji skarbowej, gdy została wysłana ona w złej wersji?
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK
W przypadku, gdy deklaracja skarbowa zostanie wysłana elektronicznie w złej wersji, należy:
1. Przejść do modułu Deklaracje i e-Sprawozdawczość – Deklaracje skarbowe, a następnie na wysłanej deklaracji kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Wysyłka elektroniczna.

2. Pobrać i wydrukować UPO, aby mieć dokument świadczący o pierwotnej wysyłce deklaracji.

3. Z sekcji Deklaracja wybrać opcję Usuń deklarację elektroniczną. Po wykonaniu tej czynności zamknąć okno wysyłki elektronicznej.

4. Kliknąć deklarację prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Usuń.

5. Wybrać opcję Wylicz, wskazać Deklarację, Okres oraz prawidłową wersję deklaracji.

6. Na deklaracji w polu Cel złożenia formularza, ręcznie należy wybrać pozycję 2 - korekta zeznania. Po zmianie celu złożenia deklaracji można ją ponownie wysłać.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
