Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak dodać fakturę uproszczoną?

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Dokumenty

​Program Subiekt nexo umożliwia wystawianie faktur uproszczonych, czyli dokumentów, które można wystawiać przy sprzedaży krajowej (z wyłączeniem wysyłkowej), gdy wartość dokumentu nie przekracza 450 zł lub 100 euro. W tym celu należy:

1. Przejść do modułu Sprzedaż, następnie kliknąć górne menu Dodaj – Faktura uproszczona.

 

2. W oknie faktury uproszczonej należy wprowadzić dane klienta na podstawie opcji dostępnych na liście: PESEL, NIP, REGON lub Nabywca - wybranie tego ustawienia umożliwi wskazanie dodanego do systemu klienta. Istnieje możliwość zmiany domyślnie ustawionego nr PESEL, zmiany rejestru numeracyjnego i innych domyślne podstawianych parametrów (konfiguracja od pkt. 4).

 

3. Wskazać Status dokumentu, Transakcję i Cennik oraz dodać asortyment, następnie wybrać odpowiednią formę płatności.



W celu zmiany domyślnie podstawianych parametrów należy w wyszukiwarce wpisać Typy dokumentów, następnie zaznaczyć Faktura uproszczona i kliknąć górne menu Popraw.

Na zakładce Podstawowe istnieje możliwość zmiany domyślnych parametrów między innymi Sposobu wskazywania nadawcy, konfiguracji kolorowania pozycji, ustawienia rejestru numeracyjnego.



Informację, w jaki sposób stworzyć i przypisać własną numerację można znaleźć tutaj.

Temat należy do Wystawianie dokumentów w Subiekcie nexo​.​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki