Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Dodawanie i konfigurowanie instytucji w programie Rachmistrz GT

Program: InsERT GT, Rachmistrz GT

Kategoria: Instytucje

​W module Instytucje można przechowywać dane urzędów skarbowych i oddziałów ZUS. Dane US są wykorzystywane na deklaracjach skarbowych oraz podczas drukowania przelewów do wystawionych deklaracji skarbowych.



Aby skonfigurować nową instytucję, należy:

1. Przejść do modułu Kartoteki – Instytucje i kliknąć przycisk Dodaj.


2. W oknie, które się otworzy, w zakładce Podstawowe należy wypełnić dane instytucji, określając jej typUrząd skarbowyZUS lub Inne. Wprowadzając dane można skorzystać z mechanizmu uzupełniania danych adresowych US. W przypadku wybrania instytucji typu Urząd skarbowy należy podać kod US – jest to konieczne do elektronicznej wysyłki deklaracji skarbowych.


3. Zakładka Dodatkowe umożliwia wprowadzenie numerów telefonów, faksów czy rachunków bankowych do przelewów do wystawionych deklaracji skarbowych.


Po dodaniu urzędu skarbowego można przypisać go w Danych podmiotu w zakładce Działalność, jeśli nie został on wskazany podczas przechodzenia przez kreator wdrożeniowy.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki