e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Zbiór zagadnień dotyczących Zleceń Serwisowych
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Moduł Zleceń serwisowych przygotowano z myślą o firmach działających w branży usługowej. Pozwala ewidencjonować zlecenia serwisowe, a także dzięki powiadomieniom i wiadomościom e-mail oraz sms w łatwy sposób kontaktować się z klientami.
Poniżej znajdują się zagadnienia e-Pomocy dotyczące konfiguracji i obsługi Zleceń serwisowych:
-
Jak określić domyślny dokument końcowy przy realizowaniu zlecenia serwisowego w programie?
-
Jak przypisać domyślny scenariusz obsługi klienta do zlecenia serwisowego?
-
Jak zdefiniować dodatkowe wyposażenie dla zleceń serwisowych?
-
Jak określić domyślny rodzaj zlecenia serwisowego w programie?
-
Jak utworzyć powiadomienie e-mail lub SMS zawierające link do śledzenia statusu zlecenia serwisowego?
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
