Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak zaprosić klienta biura do korzystania z wymiany dokumentów online?

Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Komunikacja

​​​​

W programie Rachmistrz nexo oraz Rewizor nexo istnieje możliwość zaproszenia klienta biura do korzystania z wymiany online dokumentów. W tym celu należy:

1. W wyszukiwarce wpisać Nadawcy dokumentów, a następnie w górnym menu kliknąć Dodaj.


 
2. W oknie zaznaczyć opcję On-line i przejść Dalej.


 
3. W kolejnym kroku wybrać Rozpocznij współpracę i przejść Dalej.


 
4. W oknie, które się pojawi wpisać Adres e-mail, na który zostanie wysłane zaproszenie do klienta biura, który będzie wysyłać dokumenty, wypełnić Nazwę, Hasło szyfrowania (opcjonalnie). Po wypełnieniu pól przejść Dalej.
 


5. W ostatnim oknie program poinformuje o utworzeniu nowego nadawcy dokumentów i wysłaniu zaproszenia, a także pokaże instrukcję z krokami, które musi wykonać klient biura.


 
Jak odebrać zaproszenie do wymiany dokumentów online w programie księgowym przeczytać można tutaj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki