e-Pomoc techniczna
Rewizor GT – Jak dodać treść operacji do słownika?
Program: InsERT GT, Rewizor GT
Kategoria: Deklaracje ZUS, Słowniki
Słownik Treści operacji w programie Rewizor GT przeznaczony jest do ewidencjonowania treści opisujących zapisy na kontach księgowych. Zawiera pozycje, które są wykorzystywane wielokrotnie, w wielu podobnych dokumentach księgowych. Program umożliwia dwie możliwości wprowadzania treści w dekretach: ręcznie bez wyboru ze słownika, lub wybierając pozycję ze słownika (Klawisz F2 w polu Treść). W celu dodania nowej treści operacji należy:
1. Z listy modułów wybrać Administracja – Słowniki, a z listy słowników Treści operacji.

2. W oknie, które się wyświetli kliknąć opcję Dodaj.

3. Uzupełnić Treść oraz zapisać przyciskiem OK.

4. Tak wprowadzone treści będą możliwe do wykorzystania podczas dekretacji. W tym celu należy w polu Treść pozycji dekretu wcisnąć przycisk F2 na klawiaturze i wybrać odpowiednią treść.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
