Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak aktywować wysyłanie powiadomień e-mail po dodaniu nowego zgłoszenia klienta?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci, Laboratorium, Poczta elektroniczna

​Od ​wersji 47.0.0 programu Gestor nexo w Laboratorium udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy. ​​​​​​​Klient może być automatycznie powiadamiany po wysłaniu swojego zgłoszenia. W parametrach zgłoszeń klientów można przygotować szablony automatycznych wiadomości z wykorzystaniem autotekstów. Szablony po zapisaniu są przechowywane na serwerze, a wiadomość zostaje wysłana niezależnie od tego, czy nexo jest włączone.​

Aby aktywować wysyłanie powiadomień e-mail po dodaniu nowego zgłoszenia klienta, należy:

1. Przejść do Konfiguracji, odszukać i wybrać Parametry zgłoszeń klientów, a następnie kliknąć Popraw.​


2. ​Zaznaczyć Wysyłaj powiadomienia e-mail po dodaniu nowego zgłoszenia klienta i zdefiniować szablon wiadomości, która ma być wysyłana. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki