Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo i Gestor nexo – Powiadomienie e-mail o zezwoleniu na udzielenie kredytu kupieckiego za pomocą modułu Automatyzacja

Ostatnia modyfikacja: 19.10.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Automatyzacja, Klienci, Rozrachunki

​Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało określona czynność. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Aby dodać nowy automat, który będzie wysyłał powiadomienie e-mail do klienta o możliwości na udzielenie kredytu kupieckiego​, należy:

1. W celu konfiguracji harmonogramu automatyzacji należy przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć  Dodaj – Automat

 

2. Nadać nazwę, opis automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Klient.

 

3. W sekcji  Warunki wykonania wprowadzić Obiekt uzyskał wartość –  Zezwalaj na kredyt kupiecki –  Poprzednia wartość: Nie –  Wartość: Tak. W polu Automat zostanie wykonany, gdy  wybrać Wszystkie warunki zostaną spełnione.

 

4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz wiadomość e-mail. Następnie uzupełnić pola:

  • Szablon – w tym polu znajdują się szablony wiadomości pocztowych, które mogą zawierać zdefiniowaną przez użytkownika treść, artykuł opisujący tworzenie szablonów pocztowych znajduję się tutaj
  • Konto pocztowe – w tym polu należy wskazać wcześniej zdefiniowane konto pocztowe, z którego będzie wysyłana wiadomość e-mail, artykuł opisujący dodawanie kont pocztowych w systemie Insert nexo znajduje się tutaj​
  • Adresat – w tym polu należy wskazać utworzone wcześniej w systemie kartoteki klienta z uzupełnionym adresem e-mail
  • Adres – w tym miejscu należy wskazać, na jaki rodzaj adresu z kartoteki klienta ma być wysyłana wiadomość e-mail
  • Wyślij natychmiastowo – wskazać opcję według własnych preferencji
  • Dodaj wydruk jako załącznik – w tym polu należy określić czy do wiadomości ma być dodawany załącznik, jeśli tak to wybrać odpowiedni Wzorze wydruku, na podstawie którego będzie generowany załącznik
  • Nie wykonuj, gdy brak zgody – w tym polu należy określić, czy automat ma sprawdzać zgody na przetwarzanie danych przed wysyłką wiadomości, artykuł opisujący Cele i zgody na przetwarzanie danych znajduję się tutaj​


5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról​Zapisać automat.

 

Artykuł należy do zbioru zagadnień Przykładowe wykorzystanie automatów w Subiekcie nexo.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki