Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak scalać i dzielić pliki w Portalu Biura?

Program: Portal Biura

Kategoria: Dokumenty, Komunikacja

​Podczas dodawania dokumentu do Portalu Biura klient ma możliwość wyboru czy chce przesłać wybrane pliki bezpośrednio do księgowości, czy przed wysłaniem chce podzielić lub połączyć pliki za pomocą dedykowanego narzędzia. 

W celu otworzenia narzędzia należy wybrać opcję Połącz lub Podziel pliki


Następnie należy dodać z dysku pliki, z którymi użytkownik chce pracować. 



Wszystkie strony przesłanych dokumentów zostaną wyświetlone w widoku głównym wraz z zachowaniem wizualnego podziału na pliki. 

W takim widoku użytkownik może wykonywać wybrane przez siebie następujące operacje:
  • ​Podział pliku wielostronicowego na wiele plików (linia ciągła z widocznymi nożyczkami)



  • Podział na pojedyncze strony za pomocą jednego kliknięcia, za pomocą opcji Podziel po każdej stronie.


  • ​Połączenie kilku plików w jeden np. kilkustronicowa faktura w kilku plikach może zostać połączona przez klienta (linia ciągła z widoczną ikoną nożyczek).



  • ​Zmiana nazw nowopowstałych plików z poziomu widoku głównego (ikona ołówka przy nazwie pliku).



  • ​Usunięcie stron z pliku (ikona kosz po wskazaniu kursorem wybranej strony)


  • ​Podgląd strony (ikona lupy po wskazaniu kursorem strony).


  • ​Przesunięcie stron wewnątrz pliku (metoda przeciągnij i upuść).


  • ​Użytkownik ma również możliwość dodawania kolejnych plików.

​​

Po wykonaniu akcji związanych z podziałem lub łączeniem plików użytkownik może przejść dalej. 

 

​W podsumowaniu kreatora widoczna jest lista, dzięki której można wywołać podgląd każdego z plików oraz zmieniać ich nazwę. 


Możliwy jest również podgląd usuniętych stron.



Uwaga! Zapisanie plików przez użytkowników jest jednoznaczne z przesłaniem plików do Portalu Biura. 



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki