e-Pomoc techniczna
Jak scalać i dzielić pliki w Portalu Biura?
Program: Portal Biura
Kategoria: Dokumenty, Komunikacja
Podczas dodawania dokumentu do Portalu Biura klient ma możliwość wyboru czy chce przesłać wybrane pliki bezpośrednio do księgowości, czy przed wysłaniem chce podzielić lub połączyć pliki za pomocą dedykowanego narzędzia.
W celu otworzenia narzędzia należy wybrać opcję Połącz lub Podziel pliki.
Następnie należy dodać z dysku pliki, z którymi użytkownik chce pracować.
Wszystkie strony przesłanych dokumentów zostaną wyświetlone w widoku głównym wraz z zachowaniem wizualnego podziału na pliki.
-
Podział pliku wielostronicowego na wiele plików (linia ciągła z widocznymi nożyczkami)
-
Podział na pojedyncze strony za pomocą jednego kliknięcia, za pomocą opcji Podziel po każdej stronie.
-
Połączenie kilku plików w jeden np. kilkustronicowa faktura w kilku plikach może zostać połączona przez klienta (linia ciągła z widoczną ikoną nożyczek).
-
Zmiana nazw nowopowstałych plików z poziomu widoku głównego (ikona ołówka przy nazwie pliku).
-
Usunięcie stron z pliku (ikona kosz po wskazaniu kursorem wybranej strony)
-
Podgląd strony (ikona lupy po wskazaniu kursorem strony).
-
Przesunięcie stron wewnątrz pliku (metoda przeciągnij i upuść).
-
Użytkownik ma również możliwość dodawania kolejnych plików.
Po wykonaniu akcji związanych z podziałem lub łączeniem plików użytkownik może przejść dalej.
W podsumowaniu kreatora widoczna jest lista, dzięki której można wywołać podgląd każdego z plików oraz zmieniać ich nazwę.
Możliwy jest również podgląd usuniętych stron.
Uwaga! Zapisanie plików przez użytkowników jest jednoznaczne z przesłaniem plików do Portalu Biura.