e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak ustawić automatyczne uzupełnianie daty zapłaty w ewidencji VAT-OSS?
Program: InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja, Parametry
W celu ustawienia w programie Rachmistrz GT lub Rewizor GT automatycznego uzupełniania daty zapłaty podczas wprowadzania dokumentów do Ewidencji VAT-OSS należy:
1. Z listy modułów wybrać Administracja – Parametry, a z listy parametrów Ewidencja VAT-OSS.

2. W oknie, które się wyświetli zaznaczyć opcję Uzupełniaj datę zapłaty na podstawie pola i wybrać pole, z którego ma być przenoszona data. Zmiany zapisać przyciskiem OK.

Temat należy do Parametrów ewidencji VAT-OSS.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
