e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak aktywować automatyczne powiadomienia o dodaniu nowego zgłoszenia serwisowego online?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Zlecenia serwisowe
Od wersji 46.0.0 programu Gestor nexo PRO, firmy obsługujące serwis za pomocą formularzy www, mogą aktywować automatyczne powiadomienia o dodaniu nowego zgłoszenia serwisowego. W tym celu należy:
1. Odszukać w module Konfiguracja – Parametry zleceń serwisowych online i kliknąć Popraw.

2. W sekcji Powiadomienie dodania nowego zgłoszenia zaznaczyć opcję Wysyłaj powiadomienie e-mail po dodaniu nowego zgłoszenia serwisowego. Następnie kliknąć Edytuj szablon wiadomości e-mail powiadomienia.

3. Uzupełnić szablon wiadomości według własnych preferencji. Zapisać zmiany.

4. Zapisać nowe ustawienia.

Od tego momentu każdy, kto dokona zgłoszenia serwisowego przy pomocy formularza www otrzyma natychmiastowe powiadomienie o prawidłowym dodaniu zlecenia.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
