Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo i Subiekt nexo – Przykładowe wykorzystanie zestawu klientów w module Automatyzacja

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Automatyzacja, Scenariusze pracy

​Moduł Automatyzacja ​pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie - był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Automaty domyślnie są pogrupowane według typów obiektów. Od wersji 46.0.0 systemu InsERT nexo, użytkownik ma możliwość uwarunkowanie automatów na podstawie zestawów klientów​.

Aby dodać nowy automat (w przykładzie będzie to wysyłanie wiadomości SMS do klientów detalicznych z wcześniej utworzonego zestawu – Program lojalnościowy), należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.


2. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektu – Paragon.


3. W sekcji Warunki wykonania wskazać Obiekt posiada wartość Klient z zestawu. 


4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz SMS i w adresacie wskazać (nabywca). Wskazać pozostałe parametry takie jak np. numer według własnych preferencji.


5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról​Zapisać automat.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki