Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT– Jak włączyć automatyczną wysyłkę e-Faktury do KSeF po wystawieniu dokumentu?

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: KSeF, Laboratorium

Uwaga! Moduł e-Faktur zakupu jest dostępny w ramach Laboratorium ​InsERT GT i obsługi Krajowego Systemu e-Faktur. Opis aktywacji funkcjonalności związanych z obsługą KSeF znajduje się tutaj.​

​​Program Subiekt GT pozwala na automatyczne generowanie i wysyłanie e-Faktur bezpośrednio po zapisie dokumentu sprzedaży.

Aby skonfigurować system w taki sposób, aby po wystawieniu dokumentu automatycznie wysyłał e-Fakturę do KSeF, należy:​

1. Przejść do modułu AdministracjaParametry​. Z listy parametrów wybrać e-Faktury.


2. Włączyć opcję generowania e-Faktury po zapisie dokumentu wybierając opcję Automatycznie, bez zatwierdzenia lub Po zatwierdzeniu.


3. Następnie w polu wysyłaj e-Faktury po zapisie dokumentu wybrać opcję Automatycznie, bez zatwierdzenia lub Po zatwierdzeniu.


4. Określić zachowanie programu Po wysyłce e-Faktur. Parametr decyduje o tym, czy po wysyłce dokumentu program będzie czekał na potwierdzenie jego przyjęcia przez KSeF (ustawienie Oczekuj na numer KSeF). Parametr ten ma znaczenie również przy ręcznej wysyłce e-Faktur.


5. Kliknąć OK, aby zapisać zmiany.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki