Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt GT – Parametry rachunku zakupu

Program: InsERT GT, Subiekt GT

Kategoria: Dokumenty, Konfiguracja, Parametry

​Dzięki modułowi Parametry użytkownik może wprowadzić wiele różnych ustawień dotyczących pracy programu, działania niektórych mechanizmów i funkcji. Przez to możliwe jest jak najlepsze dostosowanie programu do specyficznych wymagań danego przedsiębiorstwa. Poniżej znajduje się lista tematów e-Pomocy opisujących parametry rachunku zakupu:

1. Jak ustawić domyślną kategorię?​

2. Jak ustawić domyślny tytuł?​​

3. Jak ustawić domyślny podtytuł?

4. Jak ustawić domyślne miejsce wystawienia?​​​​

5. Jak ustawić, aby blokada okresu brała pod uwagę datę otrzymania, zamiast daty wystawienia?

6. Jak ustawić zachowanie programu podczas próby wpisania powielonego numeru oryginału?​​​

7. Jak ustawić domyślny poziom cen?

8. Jak ustawić domyślny rodzaj ceny?

9. Jak ustawić domyślny narzut?​​​

10. Jak wprowadzić domyślne ustawienia kursów walut?​

11. Jak ustawić precyzję ceny do dwóch miejsc po przecinku?

12. Jak ustawić domyślny rodzaj transakcji VAT?​​

13. Jak ustawić automatyczną aktualizację cen kartotekowych?​

14. ​​Jak ustawić kontrolę wartości dokumentu?​​

15. Jak ustawić sortowanie pozycji na dokumencie?

16. Jak ustawić domyślną kategorię powiązanego dokumentu kasowego?​

17. Jak ustawić domyślną kategorię powiązanej operacji bankowej?​

18. Jak ustawić domyślną kategorię powiązanego automatycznego wydania magazynowego?​​

19. Jak ustawić domyślny tytuł powiązanego automatycznego wydania magazynowego?

20. Jak ustawić domyślny podtytuł powiązanego automatycznego wydania magazynowego?​

21. Jak ustawić domyślną kategorię powiązanego automatycznego przyjęcia magazynowego?​

22. Jak ustawić domyślny tytuł powiązanego automatycznego przyjęcia magazynowego?​​

23. Jak ustawić domyślny podtytuł powiązanego automatycznego przyjęcia magazynowego?

​​​24. Jak włączyć przenoszenie uwag między rachunkiem sprzedaży a dokumentami z nim powiązanymi?

25. Jak włączyć pokazywanie podsumowania w zawartości dokumentu?​

26. Jak ustawić maksymalną liczbę wyświetlanych towarów podczas ich wyszukiwania na dokumencie?​​

27. Jak włączyć wyszukiwanie tylko tych towarów, które są w magazynie?​

28. Jak ustawić, żeby podczas wyszukiwania towarów na dokumencie wyświetlały się tylko te zawierające wszystkie szukane słowa?​​

29. Jak ustawić, żeby podczas wyszukiwania towarów na dokumencie były one posortowane alfabetycznie?

30. Jak ustawić liczbę wyświetlanych kontrahentów podczas wyszukiwania ich na dokumencie?​​

31. Jak ustawić, żeby podczas wyszukiwania kontrahentów na dokumencie wyświetlały się tylko ci zawierający wszystkie szukane słowa?​​​​​

32​. Jak ustawić rodzaj kontrahentów wyświetlanych podczas wyszukiwania ich a dokumencie?​​​​​

33. Jak ustawić, żeby podczas wyszukiwania kontrahenta na dokumencie byli oni posortowani alfabetycznie?

34. Jak włączyć dodawanie akcyzy do ceny netto?

35. Jak ustawić kontrolę cen przy zmianie stawki VAT?​​​​



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki