


Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.
Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).
Najważniejsze możliwości Subiekta nexo
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
- rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
- kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
- kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
- prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
- kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
- prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
- automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
- pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo;
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF) - limit 1000 załączników.
Obsługa RODO
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja)
Opieka posprzedażowa InsERT nexo
Po zakupie licencji InsERT nexo otrzymasz dostęp do bezpłatnej 3-miesięcznej opieki posprzedażowej. Dzięki niej wdrożenie naszego oprogramowania w Twojej firmie stanie się jeszcze łatwiejsze. Opieka posprzedażowa obejmuje:
- Abonament – funkcja ta zapewni Ci natychmiastowy dostęp do wszystkich aktualizacji, jakie pojawią się w czasie korzystania z usługi;
- pakiet dodatkowych funkcji dostępnych wyłącznie w Abonamencie – m.in. pobieranie danych kontrahentów z GUS, aktualizacja kursów walut, pakiet e-commerce, e-Sprawozdania finansowe i wiele innych (pełna lista funkcjonalności);
- teleKonsultant – w razie potrzeby skontaktuj się ze specjalistą Działu Pomocy Technicznej InsERT pod indywidualnie przypisanym numerem telefonu. Z tej usługi możesz korzystać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00;
- e-Archiwizacja – twórz zaszyfrowane kopie zapasowe ważnych danych z programów InsERT w oparciu o platformę Microsoft Azure. Masz do dyspozycji 10 GB przestrzeni dyskowej w chmurze, co pozwoli Ci bezpiecznie przechowywać istotne pliki bez obaw o awarię komputera czy brak miejsca na fizycznych nośnikach.
Opinie klientów
Używamy Subiekta nexo w drukarni wielkoformatowej fabrykanaklejek.pl. Jest on dużo bardziej intuicyjny i przejrzysty niż poprzednio używane przez nas systemy. Wykorzystujemy program m.in. przy sprzedaży internetowej, gdzie możliwość publikacji dokumentów w formacie PDF bardzo usprawnia naszą pracę. Dostępne w Subiekcie nexo raporty dają nam łatwy wgląd w bieżące funkcjonowanie firmy oraz możliwość planowania przyszłych działań. Wdrożenie Subiekta nexo było zwyczajnie łatwe. To dla nas duże zaskoczenie, bo obawialiśmy się tego procesu. Przeprowadziła je firma LEO – Autoryzowany Partner InsERT. Poza sprawną implementacją pozytywnie oceniamy także opiekę przy codziennym użytkowaniu systemu.
Grzegorz Lindner, właściciel drukarni wielkoformatowej Fabrykanaklejek.pl.System bardzo ułatwił mi prowadzenie firmy. Dzięki Subiektowi nexo mam dostęp do kluczowych dla mnie informacji, jak np. historia rozrachunków z dostawcą. Program poleciłam już kilku innym firmom i chętnie dzielę się informacjami na jego temat, ponieważ faktycznie ułatwia życie małego przedsiębiorcy i zdecydowanie usprawnia prowadzenie działalności handlowej. System jest łatwy w obsłudze, intuicyjny a jednocześnie posiada mnóstwo funkcji. Nie wszystkie jeszcze wykorzystuję, ale poznaję jego kolejne możliwości systematycznie
Aleksandra Łopińska-Werra , współwłaścicielka spółki LiderUżywamy Subiekta nexo w drukarni wielkoformatowej fabrykanaklejek.pl. Jest on dużo bardziej intuicyjny i przejrzysty niż poprzednio używane przez nas systemy. Wykorzystujemy program m.in. przy sprzedaży internetowej, gdzie możliwość publikacji dokumentów w formacie PDF bardzo usprawnia naszą pracę. Dostępne w Subiekcie nexo raporty dają nam łatwy wgląd w bieżące funkcjonowanie firmy oraz możliwość planowania przyszłych działań. Wdrożenie Subiekta nexo było zwyczajnie łatwe. To dla nas duże zaskoczenie, bo obawialiśmy się tego procesu. Przeprowadziła je firma LEO – Autoryzowany Partner InsERT. Poza sprawną implementacją pozytywnie oceniamy także opiekę przy codziennym użytkowaniu systemu.
Grzegorz Lindner, właściciel drukarni wielkoformatowej Fabrykanaklejek.pl.System bardzo ułatwił mi prowadzenie firmy. Dzięki Subiektowi nexo mam dostęp do kluczowych dla mnie informacji, jak np. historia rozrachunków z dostawcą. Program poleciłam już kilku innym firmom i chętnie dzielę się informacjami na jego temat, ponieważ faktycznie ułatwia życie małego przedsiębiorcy i zdecydowanie usprawnia prowadzenie działalności handlowej. System jest łatwy w obsłudze, intuicyjny a jednocześnie posiada mnóstwo funkcji. Nie wszystkie jeszcze wykorzystuję, ale poznaję jego kolejne możliwości systematycznie
Aleksandra Łopińska-Werra , współwłaścicielka spółki LiderUżywamy Subiekta nexo w drukarni wielkoformatowej fabrykanaklejek.pl. Jest on dużo bardziej intuicyjny i przejrzysty niż poprzednio używane przez nas systemy. Wykorzystujemy program m.in. przy sprzedaży internetowej, gdzie możliwość publikacji dokumentów w formacie PDF bardzo usprawnia naszą pracę. Dostępne w Subiekcie nexo raporty dają nam łatwy wgląd w bieżące funkcjonowanie firmy oraz możliwość planowania przyszłych działań. Wdrożenie Subiekta nexo było zwyczajnie łatwe. To dla nas duże zaskoczenie, bo obawialiśmy się tego procesu. Przeprowadziła je firma LEO – Autoryzowany Partner InsERT. Poza sprawną implementacją pozytywnie oceniamy także opiekę przy codziennym użytkowaniu systemu.
Grzegorz Lindner, właściciel drukarni wielkoformatowej Fabrykanaklejek.pl.
Pobierz ulotkę
Ulotka zawiera najważniejsze informacje o programie - opis funkcjonalności, korzyści płynące z użytkowania systemu oraz cennik.
PobierzJak kupić
Program można nabyć w dowolnym punkcie sieci naszych Partnerów, online lub kontaktując się z Działem Sprzedaży InsERT